Doprava. dodanie

Doprava Tovaru

Druhy dopravy:

Rozvoz naším autom zdarma

 V Bratislave a priľahlých obciach predávajúci zabezpečuje rozvoz tovaru vlastným vozidlom, na adresu, ktorú určí kupujúci.

Čas dodania predávajúci dohodne s kupujúcim vopred telefonicky. Príchod na určenú adresu je s presnosťou + - 10 minút. V prípade nepredvídaných prekážok v doprave (dopravné nehody, kolóny, porucha vozidla) predávajúci kontaktuje kupujúceho telefonicky a dohodne s ním iný čas, alebo termín dodania.

Rozvoz vykonáva predávajúci v pracovných dňoch v čase:

Po – Pi od 8.00 do 20.00

So – Ne výnimočne v neodkladných prípadoch

Rozvoz vozidlom predávajúceho je zdarma.

Tovar doručovaný Slovenskou poštou – Expres Kurier

Tovar doručovaný Slovenskou poštou a.s. 
Poštovné je účtované v nasledovnej výške:

 Expres kurier do 15 kg na adresu a na dobierku – 3,50 Eur

 Expres kurier do 20 kg na adresu a na dobierku – 4,00 Eur

 Expres kurier do 25 kg na adresu a na dobierku – 4,50 Eur

 Expres kurier do 30 kg na adresu a na dobierku – 5,50 Eur

 
Cena prepravy telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia. 
Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. 
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

 

Balík na adresu

Poštovné, je účtované v nasledovnej výške:

 Balík na adresu + poistenie + dobierka – do 5 kg – 2,50 Eur

 Balík na adresu + poistenie + dobierka – do 10 kg – 3,10 Eur

Cena nezahŕňa žiadne ďalšie služby. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 10 kg.

Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí!

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Osobný odber

Vyzdvihnúť objednávku osobne je možné vtedy, ak je  objednaný tovar je na sklade a len vo vopred dohodnutom termíne a čase. Mimo neho objednávku prevziať v sklade osobne nie je možné.